Welkom op Ut Kuukediefien!
Een plek waar u uw kind(eren) heen brengt voor de beste zorg, de leukste momenten en de gezelligste verhalen voor aan de eettafel. Wij werken hard om dit te realiseren. Wij vinden het prettig om het lijntje met de ouders/verzorgers kort te houden. Voor ons betekent dit dat wij het zeer op prijs stellen dat u met ons communiceert als er een situatie ontstaat waarover u niet tevreden bent. Wij beschouwen dit als advies dat onze kwaliteit van werken kan verbeteren.
Een klacht communiceren met ons kan doormiddel van een mailtje, belletje, afspraak maken of anoniem een brief in onze klachtenbrievenbus te gooien bij de ingang van ons gebouw. Deze zal dan zo spoedig mogelijk besproken worden in het team en als actiepunt worden ingezet.
Vraagt u een gesprek aan, dan zal er een afspraak gemaakt worden met onze beleidsmedewerker/coach. Zij is de vertrouwenspersoon binnen Ut Kuukediefien. Ook kunt u een gesprek aanvragen met het oudercommissie. Zij zijn de vertrouwenspersonen buiten Ut Kuukediefien.
Ook zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Deze stichting zal de klacht onpartijdig en deskundig beoordelen. Mochten er klachten zijn die door ons niet behandeld kunnen worden, waar we samen niet uitkomen, waarvan u vindt dat er meer ogen mee moeten kijken, of is het te groot om met ons te delen, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie.
Contactgegevens Geschillencommissie:
tel: 070-3105310
Ieder jaar maakt onze kinderopvanginstelling een “jaarverslag klachten” en deze koppelen we terug naar de oudercommissie en de inspecteur van de GGD.
Wij zijn trots om te mogen delen dat wij als Ut Kuukediefien in 2018, 2019 en 2020 klachtenvrij waren.